REGULAMIN
W naszym hotelu chcemy stworzyć komfortowe i przyjazne warunki dla każdego z naszych Gości. W związku z tym została stworzona lista zasady, która ma na celu zapewnić harmonię w tym obiekcie. Będziemy wdzięczni za współpracę i przestrzeganie niniejszego regulaminu.
§ 1
-
Pokoje hotelowe wynajmowane są na okres dnia.
-
Jeśli nie określili Państwo długości Państwa pobytu, zakładamy, że pokój zarezerwowany jest na okres jednego dnia.
-
Doba hotelowa zaczyna się o godzinie 1400 i kończy się o godzinie 1100 dnia następnego.
-
W przypadku gdy Gość chciałby przedłużyć pobyt w hotelu zobligowany jest do poinformowania o tym w recepcji hotelu najpóźniej do godziny 11 w ostatnim dniu rezerwacji.
-
Hotel rozpatrzy wydłużenie Państwa pobytu w miarę posiadanych możliwości.
§ 2
-
Gość nie może przekazać swojego pokoju innej osobie, nawet wtedy gdy uiścił już opłatę za cały pobyt.
-
Odwiedzający naszych Gości mogą przebywać w hotelu w godzinach 800 do 2200, po wcześniejszym poinformowaniu w recepcji hotelu.
-
Hotel daje sobie prawo do odmówienia świadczenia usług wobec Gościa, który w trakcie ostatniego pobytu złamał zasady obowiązujące w hotelu i na jego terenie, spowodował szkody w obiekcie lub w stosunku do innych osób przebywających w hotelu.
§ 3
-
Hotel zapewnia usługi w zakresie swojej kategorii i standardów. W przypadku uwag w sprawie jakości usług prosimy o zgłaszanie ich jak najszybciej do hotelowej recepcji. Pozwoli nam to na szybszą poprawę danej usługi.
-
Hotel ma obowiązek zapewnić:
-
Profesjonalną i uprzejmą obsługę.
-
Sprzątanie pokoju i wykonywanie naprawy i urządzeń tylko wówczas gdy Gość wyrazi takie życzenie.
-
Warunki do spokojnego i bezpiecznego pobytu oraz zachowanie tajemnicy informacji o Gościu.
-
Sprawność urządzeń technicznych.
-
Wymianę bielizny pościelowej i ręczników co 3 dni lub na życzenie Gościa.
§ 4
Na życzenie Gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
-
udzielenie informacji związanych z pobytem i połączeniach komunikacyjnych
-
budzenie o wyznaczonej godzinie
-
przechowanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu Gościa w Hotelu
-
wypożyczenie rowerów po wcześniejszej rezerwacji w recepcji hotelowej
§ 5
Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową albo artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane na przechowanie do depozytu w recepcji.
W przypadku utraty lub uszkodzenia przedmiotów, o których mowa powyżej odszkodowanie nie przekracza sumy ustalonej zgodnie z postanowieniami rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 24 lipca 1998 roku w sprawie ograniczenia odpowiedzialności osób utrzymujących zarobkowo hotele lub inne podobne zakłady (Dz. U. z 1998r. nr 117, poz. 758 z późniejszymi zmianami).
§ 6
Parking na terenie hotelu dozorowany, wyposażony w monitoring.
§ 7
-
W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 2200 do godz. 700 dnia następnego.
-
Zachowanie Gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokoju pobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
§ 8
-
Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi i pozostawić klucz ( kartę) w recepcji.
-
Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałych z jego winy lub odwiedzających go osób.
-
Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.
-
W całym obiekcie panuje całkowity zakaz palenia papierosów, jego naruszenie skutkuje nałożeniem kary wysokości odpowiadającej kosztem profesjonalnego oczyszczenia pomieszczenia z zapachu i śladów nikotyny ( ozonowanie, pranie etc. ) jednakże nie mniejszej niż 500 zł netto.
§ 9
Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na koszt Gościa na adres przez niego wskazany. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji hotel przechowa te przedmioty przez okres 3 miesięcy.
Dyrekcja Hotelu Węgierki